091012

Shit, dagarna bara springer iväg, och vad gör jag egentligen? Missat blogga i alla fall!

Uppdatering på vad som hänt... jobbat jobbat sovit jobbat festat sovit... på ett ungefär!
Orkar inte tänka tillbaka...

Idag har jag i alla fall börjat dagen med ett tandläkarbesök...
Känns ungefär som om att man betalar för att nån ska glo dig i munnen och dra sönder lite på dina tänder, hur kul är det på en skala? Men men skönt att höra att allt står rätt till där inne i alla fall.

Förresten min tatuering, nu börjar den ta form.

Har fått hjälp av en kille här i stan till att göra en skiss på den, resultatet är helt klart bra, men inte riktigt klar ännu.
Känns dock härligt att få ner den svart på vitt och riktigt snyggt blev det dessutom. Eftersom jag inte alls kan sånt där själv var det mycket snällt av honom att hjälpa mig.
Nu ska jag bara ta mig mod till att göra den verklig också...senare problem!

Oh det bara pissar ner utanför fönstret och jag ska strax dra mig till jobbet, lagom spännande det ja... vi får se hur den här dagen slutar.

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0