091020

Jag har råkat göra det igen, missat bloggen! Sorry!

Har suttit många gånger och funderat på hur man ska få ut så mycket av singellivet som möjligt.
Och ja, den meningen kan du tolka hur du vill!
Konstaterade härom dagen att visst det är inte alls mysigt, man har ett tomrum runt sig.
Man känner att den där pusselbiten saknas.
Men samtidigt så kanske man ska försöka ta vara på denna tid lite bättre än vad man gör nu?
Man har ingen att anpassa sig till eller efter, man är ensam om beslut och sin tid.
Ge den tiden till dina vänner ytterligare lite till, ut å rör på dig.
Gör roligare saker än tidigare, unna dig det goda i livet?!
Jag tror, eller nej jag vet, att jag har gjort precis tvärt om. Det är otroligt dumt av mig, men det blir lätt att man hellre håller sig hemma, man tappar orken.
Dumt dumt dumt!
Dags att ändra på detta, sååå vad händer i helgen?:)

Förresten, träning? Visst nu sitter jag här med en fot som håller på att läka sedan jag skar upp den i förra veckan.
Det blev upprispat ingen när jag tränade senast, hann väl inte riktigt läka helt.
(Sen att jag sprang runt en hel dag i klackar på fyllan hjälper väl inte riktigt heller kanske.)
Trots allt så känns det faktiskt riktigt bra att man har det där gymkortet i plonkan, det går bara framåt nu.

Tvätten är strax klar, hänga den på tork och åka och handla lite mat blir mitt nästa mål för kvällen, sedan ska jag bara ta det lugnt och ladda inför ytterligare två stycken 05.15-14.15 dagar på jobbet :)

~N~

Rock on!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0