090903

Musik, hur skulle vi klara oss utan den?

Sitter här hemma i min ensamhet, känner mig allmänt down och vill bara bli frisk!
Startar spotify (beroendeframkallande bra), startar spellistan, lägger mig i soffan tittandes upp mot taket och bara njuter. Musiken sprider lycka i hela kroppen, ensamheten försvinner, sjunger med.
Kan inte tänka mig ett liv utan musik, tänk så tyst och mörkt allt hade blivit.
Musiken kan du verkligen koppla till humöret, finns alltid någon låt som passar perfekt just då för stunden!

Just nu spelas: Hoffmaestro-so do you: http://www.youtube.com/watch?v=tl-nX-Lfma8&feature=related
Länkar youtube för er som inte har spoty

Har tänkt satsa på att gå till jobbet imorgon, orkar inte sitta hemma mer.
Är väl inte helt ok från förkylningen ännu, men så länge kroppen inte är svag går det ju fint =)

Förresten, hur många gånger jag än sagt det så ska jag verkligen satsa nu, köpa gymkort och köra mitt första pass på tisdag!

Har så mycket härligt att se fram emot känner jag, det kommer bli en bra höst!

~N~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0