090905

Fredagen gick snabbt.
Blev en trevlig kväll på Emas balkong (hennes lägenhet är ett stort kaos sedan de målat om, och fortfarande inte klart, stackarn! )

Gårdagens hemresa konstaterade några saker för mig.
För det första så är det så galet många fulla fjortisar som sitter och verkligen gör bort sig totalt, undra om de kommer ihåg något idag?
För det andra så har man själv varit en av dom tidigare (inte allt så längesedan men ändå), och jag saknar det faktiskt inte någonstans.
Förstår inte riktigt hur man stod ut med att gå ut varje helg, fast ja, börjar man med det igen blir man ju van liksom... Men det känns så galet långt borta att göra om det, trivs med mina lugna helger och fester lite då och då, precis som det är nu.
Är dock väldigt sugen på ett dansgolv, så idag blir det kanske utgång, fast nyktert denna gången!

Känns som denna helgen kommer gå fort, men det är bara bra..för då kanske de kommande arbetsdagarna går lika fort de också, tisdag till tisdag.

Nu blir det frulle till simpsons, sen ska jag ta tag lite i mig och gå till Willys och handla (en promenad på sammanlagt 40 min typ) lär bli tungt hem, men vad gör väl det =)


And to end it all, i've got an comment that this persons swedish isn't that good.
So my dear friend, some stuff i'll wright in English... but not now.
Can just say that this weekend will pass us by to fast and then it's time for work for 8 day in row!
Miss Est!


Take care peps.

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0