090907

Månad och Nina är ledig, oj så härligt!

Jag har precis ätit en väldigt sen frukost och ska dags fixa till mig lite samt packa gymväskan!.
Jajjemän, blir första passet idag, är nästan lite nervös och stolt, var ett väldigt bra tag sedan senast.
Men nu gäller det!
Väntar bara på att Ema ska sluta skolan och komma hem och fixa innan vi drar, Peter hänger troligtvis med en sväng med, härligt med lite sällskap. Nu ska svettet rinna och kallorier brännas!

Resten av kvällen blir lugn, ska vila upp mig inför min långa vecka med överdrivet många tider att hålla koll på.
Tisdag 8-16.30
Onsdag 5.15-13.45
Torsdag 8-16.30
Fredag 10-19
Lördag 8.30-17
Söndag 8.30-17
Måndag+Tisdag 6.30-15

Ja ni ser ju själva, blir en tuff veckan men den lär gå snabbt!

Jag har konstaterat en sak, gräshagen har ett fel! De bygger eller fixar ALLTID med något utomhus tidigt varje vardags morgon!
Enda sedan jag flyttade in har det varit något.
Grävskopor, soppbilar, bilar som tutar, gräsklippare, alltså det börjar gå mig på nerverna.
Ska bli skönt när det blir kallt ute så man inte behöver sova med öppna fönster, då kommer det i alla fall inte låta lika mycket, och förhoppningsvis händer inte lika mycket då heller.
Behöver min långa skönhetssömn!

Ännu en gång, nu jävlar ska jag träna rumpan av mig!
Sammanfattning av första träningspasset kommer i kväll!

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0