090908

För info, passet på gymmet igår på ca 1½ timma gick superbra!
Detta är något jag faktiskt känner att jag kan fortsätta med.
Vi tänkte gymma idag jag och Ema, men träningsverkgen och tröttheten tar över.
Ska ju trots allt börja jobba astidigt imorgon med så nu blir det matlagning istället:
Schnitzel svampstuvning(Ema hatar det ordet)  och stekt potatis.

Första dagen av åtta är dessutom avklarade, om en vecka ligger jag på massagebordet och halvsover samt är påväg till min babe, det ni!
Jag håller tummarna för att veckan ska gå fort, även om jag och Ema hare kul som sambos :)
Än har vi inte gått varandra helt på nerverna, mycket facebook-lan dock! Men tidsfördriv är bra!

Som sagt, matlagningsdags nu!

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0