090919

Helg!

Jajjemän, bra uppmuntrande ord.
Jag har varit ledig sen i tisdags i och för sig, men vad gör väl det, det är nu helgen är?
Igår blev det till att skaka rumpan i ett par timmar, utgång med Katja, Ema, Erik och Miho.
Jag hade galet kul i alla fall, dansade hela natten till gamla godingar!
Konstaterade även att jag känner igen så galet mycket folk i denna stan, speciellt en massa småungar som är ute överallt nu för tiden! Men vem är jag att klaga, alltid kul att hälsa på folk hit och dit.
Det jobbiga är dock när någon hälsar och man liksom "jaha och vem var det?" lite lagom irriterande faktiskt!
Samtidigt som jag känner att, ne ibland vill jag bara här ifrån! Visst jag känner tygghet i att kunna hela stan, alla gator och alla ställen, men jag behöver variation. Tror ju inte att jag kommer bo kvar i Jönköping i framtiden faktiskt!
Allt återstår att se, nu blir det till att fixa te sig.
Ska träffa Katja vid tre, fixa lite inför ikväll. Senare blir det att fira Sibbe och Lizze, kalas! =)
Ska bli galet kul faktiskt, alltid kul med roliga människor överallt omkring sig!

Tjoppohej!


~N~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0