090922

Idag blir det en lång dag.

Vaknade klockan sju för att starta en tvätt, lika bra att få det gjort så tidigt som möjligt, fast ja, jag vaknade av mig själv halv sju först men det var för tidigt!
Under tiden tvätten hängde på tork gjorde jag en supergod lasagne, perfekt till dagens matlåda.
Målade naglarna, som håller på å bli perfekta.
Hann till och med att sova en extra timme efter kläderna var ihopvikta och maten svalnade.
Jaha, det var bara början på dagen, nu blir det jobb och allt där till som häller om ett litet tag.
Slutar klockan 23 idag, sent men det funkar! Känns som denna veckan kommer gå rätt så fort, just nu vill jag ha torsdag och bio, sjukt skoj!

Nehe nog om det tråkiga snacket om vad jag gjort under dagen, fast jag har inget kul att skriva om idag.
Förrutom att jag är sugen på ett stort hus på kusten, visst hade det inte alls varit fel?:)
Ne, det hade varit något, men det kommer kanske någon gång vem vet!
Hihi drömma kan man =)

~N~



Kommentarer
Postat av: Ema

men hallå... lite updates på bloggen tack!



2009-09-28 @ 01:41:09
URL: http://bodacious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0