090928

Inte mycket har hänt det senaste, eller kanske för mycket...?

Senaste dagarna har det varit jobb, bio, ferre, myspys och 80 år kallas.

Tänk, min lilla farmor har nu blivit 80, vilken ålder! Grattis farmor!
En ålder man inte ens kan tänka sig fram till, så mycket man måste hunnit vara med om.
Vill man ens bli så gammal? haha jo men klart man vill leva länge, men inte för länge!

Såg förresten "the ugly truth" i veckan, helt galet underbar film som måste ses av absolut ALLA.
En film där man får se hur både killar och tjejer funkar, med galen humor, och jag tror allt den stämmer!
Längesedan jag skrattade så konstant länge!

Måndag, en vecka med arbetstiden 05.15-14.15 och det är inte alls speciellt spännande!
Idag har jag varit trött som en åsna.
Började med att åka hem till familjen och få våfflor av lilla mamma, sen skulle jag städa bland lite gamla saker jag har kvar där... gick si sådär bra, två påsar orkade jag gå igenom.
Åkte hem hit och somnade vid fem, vaknade vid åtta. är fortfarande jätte trött.
Kanske borde kolla upp dethär, och mina ryckningar i ögonen jag får ibland.
Men gå till läkaren för det? Hur låter inte det då? Låt mig överväga saken ett tag till.

Lite stuvade makaroner och falukorv nu kanske? Tycker jag låter mycket bra så det får det bli!

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0