Fortfarande sjuk.

A, framåt går det i alla fall med myrsteg.
Min underbara mamma var hemma här idag och hjälpte mig med tvätten, hade bokat tvättstugan men är så seg i kroppen att jag knappt orkar något.
Har dock orkat laga mat, och det är ju tur det!
Blir inte mycket gjort på dagarna, men så är det väl att vara sjuk. (Tur man inte är sjuk för ofta)
Ser jag fram emot en lugn helg, för det blir jobb i tio dagar i sträck efter det.

Nu sitter jag och kollar på någon kass komedi på sexan som jag inte ens orkar kolla upp namnet på, så tråkigt jag har!
Finns inget värre än att vara hemma sjuk, så långtråkigt.
Så det blir till att sova nu istället, låter ju mycket roligare, eller hur?


~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0