Sjukling

Varför stänga inne sig om man inte ligger på dödsbädden? Ne precis!

Även om jag blev förkyld under helgen så envisades jag med att gå till jobbet, är inte den som stannar hemma för inget liksom.
Men det var ju inte så jätte bra kanske, det blev ju bara värre.
Nu ligger jag här hemma med förkylning, andningsproblem, kallsvettningar osv...
Inte alls roligt!
Detta leder såklart även till att jag får vara hemma från jobbet nu någon dag, och det är jag inte alls sugen på!
Blir så rastlös, även om man knappt kan röra på sig.
Hade ju så många planer inför veckan, börja gymma, fika, fixa.
Blir några dagar i sängen/soffan nu istället "wiho".
Längtar tills mamma kommer förbi imorgon med nyponsoppa, min drog när jag är sjuk!


Just love my life right now, and do you know what? I have a fantastic home!

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0