Winnerbäck

Bäst just nu är: http://www.youtube.com/watch?v=BpsRQ91YBXQ&feature=related

Åh vad jag ser fram emot hans spelning i December!
Blir min present till mamma när hon fyller år, mor och dotter kväll på Kinnarps =)
Winnerbäck är en man av sitt eget slag, hans ord blir underbar musik! Läs mellan raderna.
Lyssnade inte på honom överhuvud taget när han blev kändis... förstod mig liksom inte på honom.
Alla låtar lät likadana i mina öron, så som jag vet många känner för hans musik.
Men sedan blev det mer och mer och efter Peace&Love blev jag helt fast, totalt fängslad av hans musik.
Lycka och sorg i ett, helt magiskt!
Hans scenskräck är nästan det mest charmiga med det han gör, tänk att vara så rädd men ändå ställa sig framför tusentals människor??

Ja, just nu är han nummer ett på min spellista!

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0