Bilder, kanske?

Jag ska försöka börja lägga in mer bilder på bloggen, så den blir lite mer innehållsrik.
Vet att text rätt upp och ner är tråkigt, men det är så mycket man vill berätta.
Ska försöka att vara mindre tråkig helt enkelt, tror ni jag lyckas?
Tänker dock inte lägga in någon bild i detta inlägg, men fler kommer det bli.

Har varit borta i lägenheten igen, var tvungen och vattna mitt lilla träd så att det inte dör!
Dom har inte kommit jättemycket längre än senast, men en bra bit på vägen. Tror de börjar kakla idag, eller jag hoppas det i alla fall!
Vist, jag har inget emot att bo här hemma, men jag saknar faktiskt min lilla etta lite. Trivs rätt bra där trots allt, även om en större hade varit ett stort plus faktiskt.

Blir nog inget fix med bloggdesignen idag, men tänkte sitta med det i veckan, är trots allt ledig mestadels.
Japp för imorgon är min sista dag av åtta arbetsdagar på raken, sen är jag ledig resten av vecka.
Men vad ska jag hitta på? Det har jag faktiskt inte en susning om!

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0