Bubblegum.

Igår såg jag ut som ett levande bubblegum hela dagen, riktigt stolt faktiskt. Eller så var det väl mer som om jag var tillbaka på 80-talet med stilen. Allt för att sprida lite glädje sista dagen på jobbet för denna veckan liksom, komma bort från de mörkblå IKEA-kläderna för en stund. (vi har arbetskläder men behöver inte använda det, fast det är så smidigt så självklart man gör det väldigt ofta)
Mintgröna naglar, ljusrosa tröja med glitter texten "crush on you" och ett par ljusblå leggins. Självklart var det mina underbara ljusrosa converse till det! Bingo!
Btw, blev snetoffs på eftermiddagen också, jag säger ju det, all in or nothing!

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0