Helgen.

Släktträffen gick superbra! Var väldigt nervös till en början men det släppte så fort vi kom fram.
Alla var så trevliga och gjorde allt för att jag skulle trivas, det gjorde jag verkligen också.
Btw, jag var bäst i mitt lag på luftgevärsskytte, det ni! Dagen bestod av massa olika tävlingar, god mat och härligt sällskap. Dagen blev väldigt lång dessutom, 10-00.30, vi åkte ju dit på morgonen och hem på natten :)

Idag är det inte mycket som har hänt, sett några filmer, ätit lite våfflor och bara slappat i min varma lägenhet. Brorsan har erbjudit sig att låna ut sin AC, jag ska ta mig en funderare på det faktiskt.

Nu ska jag packa det sista inför GBG imorgon, wihoooo! Två nätter på hotell, och tre dagar med massa skoj och mys.

~N~



Kommentarer
Postat av: Linus

Tekniskt sätt va du ju inte bättre än mej hjärtat ;) hihi, imorn blir mys! <3



2010-08-01 @ 22:30:49
Postat av: Carlos

Hör av dig om du får tid över ! <3



2010-08-01 @ 22:39:16
URL: http://www.carloslopez.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0