Nagelfix.

Japp, dags igen, har inte fixat med naglarna på hur länge som helst!
Och jag är beroende?!? (enligt många iaf).
Ska köra en ljusgrön/mintgrön färg denna gång, alltid lika kul med spännande färger.
Alltid irriterar det någon, och det är halva nöjet. Man måste våga sticka ut ibland!
Och denna sommarn har jag verkligen lyckats;)

Utöver detta fixande så är stereon på högsta volym! En blandning av indiepop och rock skriker ut i högtalarna.
Än har brorsan och hans tjej inte klagat, så jag öser på ett tag till tror jag!
Man kan ju liksom inte göra det hemma i lägenheten på samma sätt, vet själv hur jobbigt det är att höra!

Borde ändra min blogg design någongång med, kanske imorgon? Har haft denna sen jag skaffade bloggen för typ evigheter sedan!
Borde se till å fixa lite nya snygga egobilder med någon dag kanske?
Men har ju en kamera som väntar här på pojken, så jag får väl passa på å leka modell medans han lär sig hur den fungerar :)


Bjuder på en bild från fjortistiden. (dock inte en av de extremaste)
Målet är att gå ner i vikt och utöka de där snygga dragen igen, men det målet är tidsbegränsat just nu.
Förresten! Jag sitter på precis samma plats just nu, som när bilden är tagen för fem år sedan!

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0