Oppsi!

Ja, nu har jag varit frånvarande ett bra tag. Men ni ska få veta så gott som allt ändå.
Började med helgen i Varberg. Var supermysigt, förutom att min mage började krångla så jag hade inte så mycket energi, men jag gjorde mitt bästa!
Roxette var på lördagen, i Halmstad. Finns egentligen inte så mycket att säga om den spelningen, förutom att det bästa var när Gyllene Tider gick upp på scenen och öste på med Juni, Juli, Augusti och Sommartider.
Det hela avslutades dessutom med en GT låt, När alla vännerna gått hem. Under den låten gjorde Marie en jättebra insatts sångmässigt. Annars så har hon inget kvar nästan, tyvärr. Det var kul att se dom men jag hade inte ställt mig på scenen om jag varit en sån stor stjärna och tappat så mycket av sin röst.
Men man ska inte klaga, det var mysigt och skoj ändå :)

Sen dess, jadu...magen har varit en idiot mot mig.

Började första jobbdagen i måndags, men det var hemskt.
Tisdag och onsdags var jag sängliggande.. Gissa... Förstoppning hade jag tydligen åkt på, av allt man kan bli sjuk med??? Vet inte ens varför...
Detta är det värsta jag varit med om, hellre influensa säger jag bara, men det är nog för det hade gått så långt, började ju redan i förra veckan ?!?!
Nu är jag på topp igen och njuter av min lediga fredag.

Oj, dags att snart hämta tvätten som hänger på tork :)

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0