Tisdag.

Har varit en underbart bra tisdag!
Började med att sova till tio, kollade ut och såg den strålande solen. Tog på mig träningskläderna drog fram gåstavarna och gick en riktig powerwalk! Det var en så härlig start på dagen och det känns i armarna må jag säga.
Resten av förmiddagen var rätt slapp, tog de lugnt å greja lite. Sa byebye till lillebror som ska upp till fjällen å härja, sen gick jag, mamma och pappa ner till båten i hamnen och åt ChickiMama baguette som vi köpte med oss.
Efter det vidare till mormor och morfar en sväng sen promenerade vi hem igen. Riktigt härlig och mysik kväll må jag säga, och oj vad jag rört på mig idag!

Just det, fick blomsterbud idag! Det händer ju inte liksom att man får det, det är sånt man bara önskar man skulle få lite då och då men jag fick det.
Sju stycken riktigt stora röda rosor, fasiken de finaste rosor jag någonsin sett! Fick dom av Linus, en sån överraskning blev riktigt chockad, tack <3
Tänk att man kan få något av någon som är så långt bort, underbart, fast hade varit ännu bättre om du hade lämnat dom själv, fast nu går ju inte det men tänk om :)

Nehe, om jag ska ta och varva ner med lite läsning innan jag släcker lampan?
Läser en ruggigt hemsk men gripande bra bok just nu som heter Inspärrad.
Handlar om en ung tjej som hamnar på en psykhem och blir utsatt för alla eländigheter ni kan tänka er.
Det är en självbiografi av en nu lycklig medelålderskvinna med familj och hela köret. Tänk vad hemskt vissa människor har haft/har det, fy fasiken vad lyckligt lottad jag är!
Natti sötnosar

~N~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0