Veckan.

Shit vad fort veckan har gått, har haft fult upp nästan hela tiden.
Göteborg och hotell två dagar med killen, sjukt jäkla bra vart det.
Liseberg och shopping samt god mat, jag klagar inte. Men dagarna gick liiite för fort faktiskt.

Winnerbäck live i på Hooks Herrgård i torsdags var helt magiskt, men det är det alltid när han spelar.
Melissa Horn och Laleh var också grymt bra!
Wiho det var en toppen kväll.

Hela veckan har varit toppen orkar inte skriva om allt faktiskt, men igår åkte han hem en sväng. Nina ska försöka få lite saker gjort här hemma innan hon åker dit på torsdag.

Lördag blir det Roxette i Halmstad, sötnosen bjöd med mig. Ska bli riktigt nice.

Förresten så bakade jag helt underbart goda drömmar igår, måste skryta med att jag lyckades perfekt redan på första försöker, stolt.

Nehe, nu ska jag ta mig upp ur sängen, äta lite fil och ta tag i mitt liv:D
Kan ju inte ligga och slöa hela dagen?

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0