God Jul

Nu är det Julafton!
Har spenderat kvällen med familjen framför bingolottos uppesittarkväll, riktigt mysig tradition det där. Är så glad att jag kom ifrån väldigt tidigt ifrån jobbet idag, det var jag faktiskt värd tycker jag!
Jag borde egentligen sova nu och det ska jag alldeles snart göra.
Men jag råkade fastna framför en film som började på fyran för ett tag sedan Höstleger, än sålänge är den riktigt bra. Passar på att måla till naglarna samtidigt, sätta på lite snygga stickers å så vidare. Småpill som jag gillar att underhålla mig själv med :)
Det blev Mavala's Platine färg, samt vit/silvriga stickers i form av hjärta och stjärna på tummarna, supersött verkligen, väldigt neutralt dessutom :)

Men ne, jag tror att jag ska sluta kolla på filmen och sova lite istället, det kommer bli en väldigt lång och intensiv dag imorgon. Först ska man fixa sig riktigt julsnygg, sedan blir man hämtad av familjen.

~All I want for christmas is you~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0