Johnossi, Göta Kanal och Jägarna.

Min kväll är räddad!
Ikväll visas både Göta Kanal och Jägarna på tv, dom är så himlans bra!

Gårdagen spenderades på en Johnossi konsert som var så klockren.
Jag blir så jädrans glad av deras musik och att se dom spela är magi varenda gång!
Vill se dom snart igen.

Vaknade lite bakis idag dock, men det var det värt också för hela kvällen igår var supertrevlig!
Det blev en riktigt slapp morgon med paketinslagning och glöggmys:)
Åkte sedan till min massörska med mamma och gjorde en mätning av kroppsfett, muskelprocent, vattenprocent och kroppslig ålder, det var lite läskigt måste jag erkänna. Men det blev verkligen en morot i motivationen till att träna än mer:)
Efter denna lilla händelse blev det pepparkaksbak, det luktar jul i hela lägenheten:)
Avslutar nu kvällen i soffan nu, med två superbra svenska klassiker på tv.
Imorgon blir det jobb:)

Tihi, I'm happy!
Saknar dock Jonas väldigt mycket.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Nae egentligen har det inte gått så många dagar än, man räknar ju inte med helgen. Men den ska komma nu i veckan hoppas jag.



2010-12-19 @ 23:12:36
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0