Snövit

Som ni alla säkert redan vet så är jag allergisk mot det underbara trädet, gran.
Jag älskar granar, dom är så juliga på något sätt... Men i alla fall..
Jag kan inte ha en vanlig julgran och får dessutom inte plats med min plastgran i min lilla etta. Detta gör mig väldigt ledsen eftersom man inte alls får samma julkänsla på grund av det.

MEN! Jag kom nyligen hem från jobbet och gissa vad som stod i mitt kök?! En helt underbar liten vit plastgran med silver dekorationer. Jag har döpt den till Snövit, det passade så bra till den tycker jag.
Åh jag är så lycklig, mina föräldrar är bäst! Tänk att så lite kan göra så mycket!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0