Tåg

Nyss hemkommen nytränad och mätt i magen, underbart perfekt att mamma och pappa har ett gym i källaren:) Jag börjar dessutom bli en höjdare på den där rockringen!

Tänkte skryta lite om hur duktig jag är, ska åka kollektivt över nyår, den ni.
Jag litar inte riktigt på vädret eller folk som kör för den delen och kommer  troligtvis vara väldigt väldigt trött efter en arbetsdag, så vem vet hur koncentrerad jag kommer vara om det blir snökaos?
Sår det blir tåg upp till Katrineholm, det går hela vägen dit dessutom (förutom ett litet byte i lilla Nässjö) men det är supersmidigt, känner ju dessutom till den stationen så snabbt kommer det gå.
Dock väntar jag med att boka hemresan, vi får se hur länge vi står ut med varandra :)
Ska bli kul att träffa folket där uppe igen dock, hade så himlans kul förra gången:)

Nu ska jag tända upp alla ljus jag har i lägenheten så jag får upp värmen lite, mysa till det framför en halvkass film och koka mig en kopp te. Vardagslyx är den bästa lyxen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0