Tiden går fort när man har roligt.

Kan ni tänka er att det snart är jul?
Jag har nog inte riktigt hunnit fatta detta ännu, eller jo, det har jag. För första gången på några år känner jag en riktig julkänsla, det är så fint! Hela världen blir så himlans mysig!
Jag är nog lite kär i julen faktiskt, snön också dessutom.
Man ska bara ta vara på denna lilla korta tid på året, då stämningen är på topp.
Man får faktiskt skutta runt och fåna sig så mycket man vill nu, det har jag bestämt.

Själv är jag som ett litet barn som hoppar runt på rosa små fluffiga moln just nu, de du!
Jag har en väldans massa med energi i kroppen, jag vill bara hitta på en massa busiga saker hela tiden.
Jag är lycklig!

Dessutom tänker jag verkligen komma igång med det där med att röra på kroppen, jag har sagt det så jäkla många gånger förut men nu så jävlar! Pushning från alla är välkommet!

Vad ska jag berätta mer då.
Jag var i Göteborg i helgen, det var ju också himla mysigt det.
Underbart sällskap och perfekt julstämmning, det kan väl inte bli mysigare än så egentligen?
Får ta och lägga upp några av de få bilder som jag tog, vid ett senare tillfälle.

På fredag ska jag titta på Johnossi igen! Ser verkligen fram emot en kväll med fullt ös!
Blir sjukt glad av deras musik och små mysiga spelningar, wihooo!

Sen jobbar till 23 dagen innan julafton, känns väl sådär? Men äh, det funkar!

Nyår kommer snart också..
I år ska jag spendera nyårshelgen och en bit in på veckan där efter i Katrineholm hos Jonas, ser verkligen fram emot detta. Han har till och med tagit ut lite semesterdagar så vi kan hitta på något skojsigt, eller vad vi nu känner för.
Dock har jag inte en jävla aning om vad jag ska ha på mig, jag hittar verkligen INGET som jag tycker om, vad är detta? Vad hände med modet alltså? Finns inget fint som passar mina tjocka små överarmar, jag gillar inte klänningar med axelband eller axelbandslösa klänningar heller för den delen, jag gör verkligen inte det.
Men jag får väl lära mig att tycka om det?
Dessutom så har min fina (faktiskt axelbandslösa) klänning börjat dumma sig i dragkedjan, hade kunnat haft den annars!

Nehe, har jag berättat tillräckligt nu kanske?
Ska ta och fixa till mig för kvällen och bädda ned mig i min ensamma lilla säng och nana, det är ju trots allts en dag imorgon också.

Känns inte jättetungt att klockan ringer 03.30 heller för den delen, vad har hänt med mig?
Har jag blivit knäpp? Jag vill inget annat än träna och jag är glad och sprudlande av energi även när jag går upp mitt i natten? Jag måste verkligen ha blivit galen... eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0