Bak-lördag.

Efter en härligt lugn men tempofylld lördag på jobbet är det nu dags att svida om till hemmafru. Baka baka liten kaka! Japp, tänkte vara snäll och baka lite tills jobbet på måndag, aldrig dumt! För måndag är ju dessutom min sista dag innan semestern. Lucktar så otroligt gott i mitt kök just nu, dock varmt så in i helvete!
Emellan det att formerna står i ugnen ska jag ge mig på min hemska garderob och fixa till där, fy så mycket saker man har, får ju knappt plats!
Tänkte bejbi ska få en hel hylla i alla fall, och inte bara en halv låda som han har nu för det kan ju inte vara så spännande? Hans saker får ju inte ens plats där! Efter det (om jag nu lyckas slutföra det idag) så ska jag unna mig ett fotbad och ta hand om mina fötter.
Vart ju småkrasslig förra veckan så känner att jag bara vill ta det lugnt idag, även om man kanske borde dra sig ut och träffa folk? Men ni vet ju vart jag finns om ni har tråkigt så är det ju?:)

Nehe, sånt e livet på en pinne, de e änna vettigt! Jag drar!

~N~



Kommentarer
Postat av: Carlos

<3



2010-07-17 @ 18:06:19
URL: http://www.carloslopez.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0