Biltvätt.

Dags att leka duktig!
Ska få bort all fågelskit jag lyckats få på min näst intill nytvättade bil (pappa körde den i biltvätten i tisdags).
Insidan behöver sig lite putts också, plus att dekalerna med mitt namn ska på i bak.
Blir nog så bra så.
Fast...jag tänkte bara göra ytligt med tanke på att det är miljonersmiljarder grader ute.. 32 i skuggan???!

På tal om miljorners miljarder.
Jag frågade på jobbet vilket som var mest, en miljonsmiljarder eller en miljardsmiljoner...¨
Jag anser det är lika mycket, men det gjorde inte dom... men jag har inte en susning om vad svaret är?

Nehe ta tag i mig själv, sen ska jag hem och fixa med mina grymt snygga nya handdukar jag har unnat mig från Ikea idag, gillar personalrabatt alltså :)

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0