Dag ett.

Första dagen jag verkligen kan sova ut, så vaknar man ändå halv sju. Men upp har jag inte gått för än nu, eller ja upp och upp, hade kunnat ligga kvar länge. Vaknade med igensvullen hals, varför har det inte försvunnit????!
Kan knappt prata och hostar, normalt? Ne en massa mediciner och sen bita ihop tänker jag satsa på. Måste åka till "Kronans droghandel" och fylla på i skafferiet tror jag.

Igår var jag så lycklig, har inte insett att det är ledighet som gäller nu, nästan en hel månad men så är det.
Åt favorit kyckling-chili pastan på Café Adelande i stan med Ema som sällskap, underbart gott är det där och värt vart enda öre. 
Sen drog jag över till grannen Johan och kollade på "No counrty for old men". Tydligen en rätt gammal film? Men riktigt sevärd om du är som jag och inte har lyckats se den ännu. Men slut på filmer gör mig alltid lika irreterad, tyckte den kunde hålla på minst en timme till.
Summan av gårdagen är alltså, toppenbetyg!

Men som sagt, nu sitter jag här....Fått flytta fram planerna med Simon för idag lite längre fram, för att hoppas att halsen blir mycket bättre de närmaste timmarna. Minigolf var planerat bla, men troligtvis blir det bara mat och spel om min lilla kropp får bestämma just nu :)

Visst är det väldigt intressant att läsa om vad jag gör hela dagarna?^^ haha

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0