Dagarna går.

Och fort går dom också!

Lekeryd häromdagen var supertrevligt, bad blev det för min del och sen åt vi glass på det. Helt perfekt!
Vidare till Lizette och Sibbe för att glo på Beck, i stormens öga, mycket spännande film. Men oj så sur jag blev, så kan den ju inte sluta???! Jo, det kunde den men den borde inte, enligt mig.

Igår hade jag en helt underbar dag!
Ner på stan för att strö runt lite, gå till piren med Linus, Katja och Fia och äta glass i den stekande solen, mums!
Säga hej till mamma och pappa som la till i hamnen efter två veckors båtsemester.
Avsluta kvällen med en stor grillbricka från Pallas Atena för 10 pers (vi var elva som åt).
Underbar dag med underbara vänner och familj, helt klart topp poäng på den!

Men oj vad fort tiden går hörruni! Snart är det helg, redan!
På lördag ska Linus dra med mig på släktträff uppe i Norrköping och jag är sjukt jäkla nervös faktiskt. Men det ska bli trevligt tycker jag allt.
Men nu är det dags att ta plats i tvättstugan, mindre spännande men det är sånt som man bara måste göra lite då och då varesig man vill eller inte.

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0