Doctor doctor doctor.

Det slutade med ett läkarbesök trots min envishet. Jag är frisk! Eller ja, jag har ingen bakterie som stör i halsen i alla fall och det är trots allt huvudsaken. Alvedon och vila är allt.
Det sjuka är att när jag väl fått "domen" och tagit en lite medicin till så började det släppa och nu har jag endast lite ont. För stunden i vilket fall. Kan det vara så att kroppen tar bort det onda så fort man vet att allt står rätt till?
Det kan vara så? Inte vet jag.
Som sagt huvudsaken är att jag är på bättringsvägen.

Min älskling är här i soffan bredvid mig nu, äntligen. Och han stannar i två hela veckor, underbart det!
Slippa göra allt själv, ha någon att dela vardagen med. Eller ja, vardag och vardag, semestern måste man väl säga ändå. Vi har precis ätit en supergod soppa (bra för min hals) och nu blir det bara att ta det lugnt och sova tidigt.
Måste vila upp mig så gott jag kan så jag är pigg resten av semestern.

Skål på den!

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0