Förresten, äntligen!

Förresten, jag har en jätterolig grej att berätta.
Och, jag ljög, kanske inte väldsintressant men jag är stolt och det är trots allt huvudsaken med det hela!
Jag har slutat bita på naglarna, ja för ca 4 månader sedan, det tog mig bara...hela livet?
Det värsta är att nu är man nästan "nagel-fix-beroende" men snyggt som fan är det.
Jag måste faktiskt få skryta!


Förutom detta så känns det faktiskt bara som att det kommer nya motgångar hela tiden för tillfället.
Men jag ska inte klaga, det hade kunnat vara mycket mycket värre!
Allt kan inte gå min väg, eller?
Ser i alla fram emot semestern som börjar om några få veckor, hoppas den blir helt otroligt bra!
Slippa tänka på jobbet och allt annat runt omkring som stressar upp mig totalt.

Dags att sova nu, för snart ringer klockan.

Peace!

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0