Fransk/Italiensk Nougat!

Oh yeah, I have it right here!
Ema var på matmarknaden i stan tidigare idag och köpte något som är så underbart gott.
Äkta fin vit nougat med hasselnötter i.
Kan inte beskriva smaken, går liksom inte att förklara den är helt enkelt helt otrolig!.
Det är hennes fel att jag älskar den, men det älskar jag henne för.
Åh, det värsta är att den kommer ta slut suuuperfort, men ja... ska njuta så länge jag kan.

Nu skall jag nog typ sova?
Ska först och främst packa en liten väska till morgondagens utflykt.
Hoffmaestro med Älsk, i Varberg såklart! (för info så bor han där)

Jag och denna stad. Vet inte varför jag är så nerkärad i Varberg, men behöver jag ha en förklaring?
Underbara människor, havet, superfint överallt.
Jag liksom bra ååååh, fastnade redan första gången jag var där för oooj, sex år sedan kanske?
Kommer ihåg den tiden då jag gick i gymnasiet, målet var att flytta dit men jag stannade? Dumt nog, fast ändå inte.
En stuga där nära havet när jag har råd får det dock bli.

Sleep tight nu dudes, för nu skall jag allt ta tag i mig annars kommer jag väl aldrig iväg imon! haha :)

Underbara nougat! (dock inte min egna bild men den ser preciiis likadan ut)

~N~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0