Halsont och uttråkad

Sitter här i sängen i världens läckraste kallsingar och ett urtvättat linne, med en halsduk runt halsen. Supersexigt verkligen! Glass och varm nyponsoppa är vad dagens brunch består av, oh yeah!
Borde kanske gå till doktorn? Men jag anser att det nog går över snart, om jag stannar inne hela dagen och vilar så borde det hjälpa. Har ju inte direkt hållt mig inne när jag varit hängig den senaste veckan liksom så jag får ta smällen nu.

Har precis sett klart Ocean's Eleven, underbar film! Tänk att jag har lyckats missa den. Forstätter med tolvan strax tänkte jag. Kände bara att jag skulle skriva av mig lite och tycka lite extra synd om mig själv lite först.
JAG HAR TRÅKIGT! Vill vara pigg och gå ut för en promenad!

Längtar efter min bejbi också, halvår idag. Men han kommer hit imorgon som tur är!
Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon, för då blir det Jensens och massa mys!

Annars så var det nog allt. Nu blir det film glass och läsa lite reklam kanske... och just det, måste betala räkningar också, fy! Finns det något tråkigare? Det är ju bara sånt ounderhållande tidsfördriv.
Kanske borde sätta autogiro på allt istället för lite som jag har nu, tänk så smidigt! Ja det är något att fundera över minst sagt!

~N~



Kommentarer
Postat av: Ema

Med tanke på att du umgås med mig, så trodde jag du redan när du flyttade in hade allt på autogiro :P



2010-07-25 @ 03:12:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0