Just an ordinary day.

Tjipptjopp!

Hade fullt upp hela kvällen igår på jobbet, riktigt intensivt men skoj!
Sen blev det en tur tull lilla Ema i Huskvarna, hon var gullig och skulle hjälpa mig tvätta några få plagg.
Orkar verkligen inte gå upp klockan sju för att tvätta typ fem plagg när jag börjar 14.
Lämnade en liten välkommen hem/grattis lyckta, supersöt vinröd.
Fick dessutom en Berlin nyckelring (jag älskar Berlin) och så mumsade vi jordgubbar :)

Efter det träffade jag Johan en sväng. Gick i skolan med honom typ 1an till 6an, nu bor vi näst intill grannar, skojskoj!.
Blev en promenad mitt i natten! haha, läskigt men så härligt.
Kom hem typ 01.30 och yckades somna direkt, det var bra för igårnatt vaknade jag vid två av världens läskigaste mardröm. Trodde inte jag skulle somna inatt men jag var så trött så det gick utmärkt.

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt för att snart dra in till stan.
Ska luncha med pappa innan jobbet, Dal Baffo *mums*

Kan fortfarande inte glömma gårdagsnattens mardröm, allt var så verkligt, ansikten, ljuden, platser.
Är dock glad att jag inte minns den så väl!

Dags att fixa te sig och spela lite musica, längtar till helgen!

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0