Long time no seen.

I'm bad, realy bad!

Jag har inte haft någon blogg-motivation överhuvud taget på ett väldigt bra tag.
Don't ask why, I just didn't.
Men idag fick jag en sådan enorm lust att skriva av mig!
Jag vet att alla gamla inlägg är ja...gamla! Men jag låter dem vara, rätt kul att se tillbaka till.


Here it begins again!

Här sitter jag, i min lilla etta i Jönköping.
Japp jag som alltid sagt att jag ska ta mig här ifrån har näst intill ändrat mig.
Är rätt bekväm med stan just nu, dock letar jag efter större boende men det kan ju ta sin lilla tid.
Jobbet är detsamma, administratör på IKEA, samt har fått äran att bli tullansvarig vilket dock betyder en jäkla massa extra jobb utöver det jag redan gör men kul som fan är det!.
Och det där snacket om att njuta av singellivet sket sig! Haha jag har träffat en underbar kille, Linus.
Dock är detta underbara livet på avstånd, men vi håller ut.

Usch, svetten bara rinner om mig så varmt det är här inne!
Har slitit i tvättstugan och lagat mat hela kvällen så jag är faktiskt rätt nöjd med dagens insatts.
Nu gäller det bara att ladda inför veckans sista tidiga morgon, klockan ringer 03.30.

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0