Halsont?

Det här med bloggande börjar jag bli rätt bra på faktiskt, än så länge har jag inte tröttnat! Sen att folk läser eller inte, det skiter jag egentligen i... eller ja det är ju alltid kul att folk läser, men jag gör det ju trots allt för min egen skull.
Alltid skönt att få skriva av sig och lätta på hjärtat, och de som vill ha koll på vad jag gör får det smidigt!

Summering av gårdagen:
Jäkla god mat (som jag gjort själklart), några flaskor vin, trevligt sällskap. Lägg på lite spel och Allsång på Skansen på det så har ni en toppen kväll.
Förresten på tal om Allsång på Skansen! Jag har nästan helt glömt bort att detta gick nu och jag blev så grymt positivt överraskad! Salem och Oskar Linnros på scen under en och samma tv-show, wohoooo!
Öron orgasm här japp! (lite ögon med kanske, Oskar e mums). Riktigt lyckat i vilket fall må jag säga, tack Simon! :)

Dagen idag då?
Jodå jag vaknade lite halvhängig men det gick över efter lite te och vila.
Åkte med Emma, Katja och Emelie till Lekeryd och köpte glass. Glassen var klockren, men oj vilken bomb!
Bad på detta, eller ja dom andra badade och jag höll mig på land med tanke på hur jag var mådde på morgonen.
Vidare för pizzatajm hemma hos mig, lite vin och spel på detta.
Fast ja, vin blev det bara ett halvt glas av för lilla mig. Jag var verkligen så grymt taggad på att gå ut idag! Så är så förbannad på mig själv just nu, varför? Jo för att halsen blev helt plötsligt som en ballong och öronen började pumpa ut smärta, kände mig förjävlig rent ut sagt. Och ja.... Sitta och dricka ljummet vatten gör man inte frivilligt men det gjorde jag för det minskade smärtan för stunden i alla fall!
Katja och Emelie tog sig ut för en stund sedanl, jag hoppas dom har lite roligt för mig med och unnar sig massa goda drinkar för min skull. Åh vad jag med vill! Det är inte mycket som håller mig tillbaka när jag är supertaggad, men detta hade säkert slutat i en enda röra om jag hade tagit mig ut på dansgolvet.

Så nu efter denna underbart fina utläggning så sitter jag i mitt lilla kök framför datorn med en stor halsduk runt halsen, varmt och skönt och smärtan blir lite dämpad. Håller tummarna för att allt ont skall vara borta imorgon.

Och förresten, 6 månader med världen bästa kille imorgon, de ni, tiden går fort när man har roligt!


Slut för idag och tack för idag, delar med mig av min favvislåt just nu. Lyssna och njut!

~N~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0