Sommar

Det är verkligen sommar på riktigt, fast jag har nästintill inte riktigt kunnat inse det ännu.
Igår var första riktiga sommardagen.
Började med att sola på mammas och pappas altan, sen på kvällen bar det av till hälsoparken för lite myspys med trevliga människor, det hela slutade på bongo med underbara appeltinis i mängder :)

Idag fortsätter sommartiderna med sol på altanen och grilla i sjöbohamn med familjen senare.
Fast nu sitter jag faktiskt inne för att ta en liten paus från solen, den steker verkligen, så härligt!

Sitter och drömmer mig bort lite.
Tanken var att jag inte skulle på någon festival iår, men jag tror det blir så ändå, är riktigt sugen på PutteIParken.
Det blir nog så, pojken och jag åker nog i alla fall, sen får vi se om det är fler som hänger på!

http://putteiparken.se/

Nu ska jag ut i solen igen, see yah!

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0