Sova?

Härlig dag på jobbet idag, trots att jag har mått illa heeela kvällen verkligen!
Ema gjorde mig lite sällskap efter sitt pass, skoj skoj! On kirra donken till oss alla, perfa vart det.

Efter jobbe träffa jag Johan jätte snabbt, (inte samma som jag tog promenad med utan en annan).
Som Johan säger, jag är hans personliga coach! Yeaaah! Men han ska flytta till Skåne, suck.
Känns som alla flyttar till Skåne nu för tiden!

Nu kommer jag säkert inte kunna somna, mår fortfarande dåligt plus att jag inte vill drömma mardrömmar ännu en natt... Men jag har väl inte mycket till val, hoppas jag orkar upp tidigare imorgon(idag) än vad jag gjorde idag(igår).
OM jag gör det, ska jag ut och gå med mina söta små stavar :)

Men jaha, what toooo dooo, sova?
Ja jag har nog inget annat val:D natti fuckers!

~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0