Stolt.

Då var bilen tvättad, svettigt var det allt i solen!
Men oj vad pärlan strålar nu, fixade även min minipimpning, nu vet man vem som äger bilen.
Kromade dekaler med texten "NINA" på bagageluckan *stolt*

Och just det, PIP blir det nog inte något med, har för mycket att klämma in under semestern.
Men tidigare idag bokade jag biljetter till Winnerbäck i Hok i Augusti, nice det ska bli, sommarmusik på toppnivå!
Dessutom så åker jag till Varberg på fredag och går på Hoffmaestro & Chraa!
Oh vad jag älskar den musik, sådant ös.
Tänker tillbaka på Peace&Love-festivalen förra året, dom hade spelning där.
Dock var jag utanför scenområdet då för det var så mycket folk (förutom första låten), stod utanför grindarna sen det räckte för min del. En tjej omkom under den spelningen så ja... mycket folk på liten yta.
Men detta kommer bli så underbart nice! En dagsutflykt för min del.



~N~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0