Måndag

Idag är en helt vanlig måndag, precis som alla andra måndagarna varje vecka, månad, år.
Men idag kan jag börja räkna ner. Har två måndag kvar att jobba (förutom idag då) sen börjar min semester.
Börjar med en veckas ledighet efter helg, sedan tre veckor semester efter det.
Åh jag längtar verkligen!  Behöver få vara ledig nu känner jag, njuta av vardagen och inte behöva tänka på jobb!
Men nu, nu blir det fix och ladda inför dagens insats, känns som om veckan kommer bli lång och intensiv!

~N~




Kommentarer
Postat av: Carlos Lopez

Sv: Ja, berlin var verkligen bättre än mina förväntningar hade hoppats på.

Riktigt skön stad!



<3



Och koncentrationslägret var lite jobbigt faktiskt men jag tyckte mest det kändes så overkligt :S



2010-07-05 @ 21:32:21
URL: http://www.carloslopez.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0