Tss.

Bloggare? ska vi ens ta denna diskution, men tittar man på bloggtoppen ser alla precis likadana ut och alla är emot alla. När ska de våga vara sig själv och sluta moppsa upp sig så jävligt för att vara precis som alla andra!?
Ne, jag bryr mig egentligen inte och borde hålla mig borta från "kändis"-bloggarna men alltså, vill man få sig ett gott skadeglädjeskratt vet man vart man ska vända sig för lite "underhållande" läsning.

Jag tänker inte vara sämre så här kommer två skryt bilder från mig. Ego så in i, men fan naglarna är så jävla snygga och dessutom helt naturliga! De ni!
Stolt är vad jag är, för er kanske det låter som no big deal, men för mig är det stort!.
I övrigt är bilderna bara bilder, ofixat och nyduschat, retuschering? no way.





Kommentarer
Postat av: Carlos

du är så söt <3



2010-07-08 @ 15:04:54
URL: http://www.carloslopez.se
Postat av: Nina

Tack lovely <3



2010-07-09 @ 00:08:15
URL: http://happytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0