Bortskämd...

... är vad jag är!
Jag är bortskämd som har så många underbara människor runt omkring mig, så många som bryr sig om mitt bästa. Även om jag inte står alla supernära så är de fortfarande en del av mitt liv, och de är en del av mitt liv som bryr sig om mig. Jag har så många som älskar mig för den jag är, det är underbart. Jag har mått så jävla bra (ursäkta ordvalet) hela helgen! För ni har visat mig att ni bryr er! Jag fyller 22 idag, (eller ja, det är 5 minuter kvar av min födelsedag i alla fall). Jag har firat med nära och kära hela helgen. Jag vet inte vart jag ska börja, eller sluta heller för den delen. Därför nämner jag bara lite av allt. 80-tals outfits är hur roligt som helst, musiken var dessutom toppen, min fest var störtskön, jag tänker göra repris på det!

Jag vill ge ett stort tack till Ema, tack för att du kom på idéen med lite utklädnad, tack för den underbart goda tårtan, tack för sällskapet och tack för att du är min vän. Dessutom tack för ett superbra avslut på min dag, med bio "the social network". Människor som henne växer då fan inte på träd, även om man ibland glömmer att plocka äpplena så trillar dom inte ner, utan dom växer sig starkare och större.

Jag vill tacka min underbara familj. Min supersöta lillebror som kan ge mig en kram och ett leende ibland trots att han mest tycker jag är jobbig. Mina underbara föräldrar som alltid finns där, dom är otroliga, ett extra stort tack för presenten dessutom. En resa till Gran Canaria, vem behöver inte det såhär när kylan kryper fram med stormsteg. (om nu något kan krypa fram med stormsteg?)

Ett stort tack till alla som finns i min närhet, vad skulle jag göra utan er?

Visst, nu blev jag väldigt personlig och jag sitter här med glädjetårar i ögonen. Men hur kan man inte känna sig bortskämd? Jag är så otroligt glad för allt det jag har!



Kommentarer
Postat av: Ema

Vad söt du är gumman :) tack!!! <3



2010-11-08 @ 04:02:36
URL: http://emskling.bloggproffs.se
Postat av: Ema

Btw, vänner ska man ta hand om :-) speciellt vid såna här tillfällen hihi!



2010-11-08 @ 04:03:09
URL: http://emskling.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0