Fort gåre'

Ojski, jag hinner verkligen inte med längre, tiden bara försvinner bakom mig.
Det går så galet fort allts, jag gillar det inte!
Visst är det härligt på ett sätt, jag drar till solen på onsdag!! Den du!
Dock gick helgen alldeles för snabbt, önskar jag kunde stanna tiden ibland.
Även om tiden stod still ibland...
Men nu är det måndag idag igen, eller ja... några timmar kvar av måndagen i alla fall.

Resväskan är i alla fall packad och jag har si sådär åtta kilo kvar att fylla den med... men det behövs inte!
Har tänkt extra mycket på vad jag har packat i denna gången, jag hoppas verkligen att jag inte kommer sakna hälften av det som jag tänker lämna hemma på soffan, när jag väl är framme ;)

Usch jag orkar inte ens skriva idag, jag går och lägger mig istället :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0