Onsdag

Med tanke på hur mitt huvud mådde igårkväll trodde jag aldrig att jag skulle få en såhär produktiv dag idag.
Jag är just nu hängig igen, men de släpper väl... måste lära mig att stressa ner.
Har hunnit med att inhandla andra julklappen idag i alla fall.
Har sett till att min sjuka lilla lillebror har fått mat i magen.
Har skottat snö hemma hos mamma och pappa (jag kunde ju inte ta mig fram så kände jag behövde göra något åt saken). Snöskottning som troligtvis var helt i onödan eftersom det borde vara igenblåst nu igen.
Men det var skönt att använda kroppen lite!
Har inhandlat mat till min väldigt tomma kyl samt hämtat ner julpyntet från vinden.

Nu tänker jag inte lyfta ett finger till för resten av dagen.

Sitter här med favoritdrycken i ett stort glas med is, Kiviks smultrondryck <3
Tittar på mina söta ljusstakar och längtar till julafton!

Det ser dock väldigt mörkt ut på väderfronten, jag som hade planerat en tripp till Katrineholm över helgen...
Men hoppet är det sista som sviker mig så nu håller vi tummarna, eller hur Jonas?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0