Tja!

Jag har haft fullt upp hela veckan, därav min härliga frånvaro!
Jobb å fix är vad min vecka har bestått av.. och lite bio på det med. Häromdagen var jag, mamma, mormor, moster, kusin och morbrors fru på bio tillsammans, vi såg "Lyckan, Kärleken och meningen med livet", den var underbar!
Har du inte sett den? Spring iväg till närmsta biograf och gör det.
Filmen gav mig inspiration, tanken att våga, tanken att bara bry sig om vad man själv gör och tycker och att inte hänga upp sig på andras åsikter utan bara leva livet på sitt eget vis till fullo.
Jag har börjat fundera på om jag kommer ångra att jag inte har tagit chansen att resa som ung, att upptäcka saker på ett annat sätt än en semester. Kommer jag ångra mig? Jag hoppas verkligen inte det, jag trivs bra med det lilla liv jag byggt upp. Även om jag vill ut och se världen också.. Oh :( Jobbigt dilemma! Inte nog med det, i samma veva som filmen kom ut kom mitt jobb ut med ett erbjudande om att söka en tjänst då man får komma ut i världen ett år och lära sig om företaget och sig själv....Blä, ångest!

Men nu ska jag inte tänka på det, det har jag inte alls tid med.
Jag har precis tagit en lång dusch, det var inte alls dumt faktiskt, tvätta av sig veckans jobbångest och göra sig fin för den underbara helg som ligger framför mig.
Jag fyller nämligen år, hela 22 jordsnurr runt solen! Samtidigt som det känns rätt skrämmande att tiden går så fort så känns det helt okey.
Förbereder mig för att se ut som en ren 80-talare på lördag, sjukt kul ska det bli!
Dessutom ska man hålla fika för släkten på söndag, jag har att göra :)

Kommer nog inte bli mycket bloggande i helgen med det får ni stå ut med... nu ska jag rensa kameran på bilder så den är redo för vad som komma skall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0