Trust.

Det finns perfekta människor... och så finns jag.
Jag vet att jag inte är perfekt, men det vill jag inte vara heller.
Jag vill inte vara som alla andra, leva i samma bubbla.
Världen är inte perfekt utan ibland får man ta den och vardagen som den är.
Allt blir vad man gör det till. Alla val du gör speglas på den du är.
Jag är en stor mes och det vet jag. Jag vågar inte ta risker, jag håller mig gärna på det torra.
Men ibland måste man våga ta steget över gränsen, det där lilla myrsteget som kan förändra så mycket i ens liv.
Det där klivet som förhoppningsvis leder till något så mycket bättre.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller mig dig verkligen :)



Ps det är Saids sandra om du inte fatta ;)



2010-12-15 @ 22:53:36
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0