Fredag.

Hade min mysigaste fredag på länge igår.
Började dagen med lunch på Jensens med världens bästa Katja, sedan vidare till HM för inköp av en superglad tröja. Släppte av Katja på hennes jobb (där hon hade ställt bilen) och åkte vidare hem till familjen. Åt oxfile och annat mumsigt med mamma och pappa medans vi kollade på idol.
Efter detta blev jag hämtat av Katja så åkte vi hem till henne och kollade den mysiga filmen Walk the line, kan se den hur många gånger som helst. Till detta mumsade vi på mango/passions desert och chokladpudding till långt in på natten, vilken lyxig dag det vart.
Tur jag har Katja, hon är en helt otrolig vän och oj så lika smak vi har, hahaha konstaterade att jag älskade allt hon hade fyndat nere i Ullared i torsdags.

Just nu sitter jag och lyssnar på Jonny Cash musik och väntar på att Ema ska vakna så jag kan åka dit och baka bullar.

Och just ja, min glada tröja! Här har ni den. Den är lång, typ ner över rumpan och stor och supermysig och ja man blir glad av att titta på den! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0