Jennie+Ingrid

Bara så att ni vet så har jag namnsdag idag, hade det dessutom i onsdags också.
Ja just det så det så, mina andra namn finns med i kalendern men inte mitt riktiga...sådär lagom häftigt va?
Jag tänkte bara skryta lite, så nu får alla önska mig grattis!

För övrigt så jobbar jag heeeeela helgen. Har precis avslutat dag sex av åtta, så nu är det snart ledighet som står på schemat.

Var på afterwork igår med Ema, var riktigt mumsigt och härligt att slippa laga mat själv sådär mitt i veckan. (Jag hade ju mitt i veckan igår)
Efter det blev det en promenad genom stan för att smälta maten. Hälsade på Simon och pratade lite strunt.
Avslutade med att åka hem till henne en sväng på efterrätt som hon bakat, mumma va det!

Nu ska jag se till att få naglarna målade och vila en liten stund innan jag åker vidare hem till mamma och pappa för kvällsmat =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen :)



2010-10-09 @ 18:49:35
Postat av: Nina

Tackar, vore kul om du skrev namn i fortsättningen :)



2010-10-09 @ 23:15:35
URL: http://happytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0