Kärlek

Det var ju Ingrid-dagen härom dagen. Jag skrev ett litet inlägg då men kunde inte avslöja vad jag egentligen skulle göra förutom kvällsmat hos päronen.

Det hela gick ut på att överraska mormor och morfar som hade 45årig brölloppsdag. De visste inte att hela släkten skulle vara i huset och vänta på dom. Jag fick äran att åka och hämta dom, det var svårt att hålla tyst men det gick fint. När vi väl kom in i huset och fått ett glas att dricka, hoppade hela närmsta släkten fram. Dvs, deras barn med familjer! Dom blev så glada, man riktigt såg glädjen i deras ögon. Helt underbart att kunna glädja någon på det sättet, synd man inte lyckas göra det oftare.

Outfiten för den kvällen:

Har dock fått kassera mina favvo leggins nu, dom är helt paj :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0