Produktivt

Idag har det varit en såndär intensiv dag. Började med att jag kollade på brorsans lag när dom spöade Åseda (tror jag det va, eller åsheda? sak samma) i hockey. Enkel vinst och brorsan gjorde grymt bra ifrån sig måste jag erkänna! Sen drog jag snabbt vidare till stan för att möta tjejerna och framförallt Emma, min lilla pärla som bor nere i Lund numera. Helt klart trevligt. Efter det, snabbt hem och sen direkt vidare till Ema för film, alltid lika kul! Ja, det har varit en sån där socialt produktiv dag idag.

Vilken lördag alltså. Jag är helt slut i skallen och mensverken dödar min mage så det står härliga till, sjuuukt vad hemskt det är. Varför kan inte killarna ha det istället? så slipper vi tjejer? Räcker väl ändå att vi måste trycka ut människor mellan bena? Hum hum ne jag är nog för trött för detta märker jag, natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0