Spotify

Kan säga det hur många gånger som helst, men hur bra e inte Spotify?
Använder det verkligen dagligen, nästan dygnet runt? Det är sjukt bra, den som kom på ideen ska ha ett STORT tack! Och ännu bättre när man kan spela det på mobilen, sjukt bra! Och ännu bättre igen, man kan få lite musik tips från polarna på facebook, också grymt bra! Jag kommer faktiskt inte på något negativt just nu, förutom att man måste betala för att ladda ner låtarna? Men det är inget som stör för det är ju bara onödigt :)

Åh, min positivitet kommer alltså idag från spotify, hands up för det!

Annars är jag fortfarande på samma humör som igår, behöver bli lite inspirerad känner jag. Ska nog gräva ner mig själv i högt dunkande musik och skåpsrensning, oh yeah! Men föst blir det en kopp kaffe till.



Kommentarer
Postat av: Louise

Spotify är bäst :D Att kunna lyssna lagligt på den musik man vill utan att behöva betala är underbart :D



2010-10-14 @ 13:26:10
URL: http://isbjarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0